Tue, 31 Jan 2023

Aleksey Korostelyov said that Latvia-based TV Dozhd was helping the Russian troops

Latvia-based Russian opposition channel TV Dozhd (TV Rain) has fired one of its hosts, who implied that the channel was helping to equip mobilized Russian troops fighting in Ukraine. The media outlet is now just one strike away from losing its license.

TV Dozhd dismissed journalist Aleksey Korostelyov on Friday, after his words on air the previous day sparked outrage among supporters of Ukraine. Korostelyov urged the audience to share stories about mobilized Russian military reservists and problems they might be having.

DETAILS TO FOLLOW

(RT.com)

More Russia News

Access More

Sign up for Russia News

a daily newsletter full of things to discuss over drinks.and the great thing is that it's on the house!